Politica de confidențialitate a site-ului
Această politică de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dvs. atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.
Cine suntem?
Site-ul www.primdata.ro aparține societății Prim Data Protection SRL, cu sediul social in Oradea, str. Petre Tutea nr.1A, inmatriculată în Registrul Comerțului sub numărul J5/558/2011, având codul fiscal 28257382, e-mail: contact@primdata.ro
Documentul pe care tocmai il parcurgeți în acest moment este, de fapt, unul dintre modurile în care noi dorim să vă arătăm că încrederea pe care ne-o acordați nu este unilaterală, și că și noi, la rândul nostru, luăm toate măsurile necesare pentru ca vizita dvs. în siteul nostru sa fie cât mai placută și fără consecințe pe care nu le anticipați.
Pentru orice întrebare sau nedumerire în privința termenilor utilizați mai jos sau asupra oricăror alte probleme legate de modul în care noi înțelegem să păstrăm confidențialitatea datelor dvs., vă rugăm să ne contactați la următoarea adresa de e-mail: dpo@primdata.ro.
Ce fel de date colectăm de la dvs?
Prim Data Protection SRL colectează informațiile de le utilizatorii săi în următoarele modalități: direct de la utilizator prin formularele de pe site, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiește site-ul www.primdata.ro, prin e-mail, telefonic, vizite la sediu, precum și prin intermediul cookieurilor. Datele colectate sunt:
-Date de contact (nume, prenume, e-mail, nr. de telefon)
-Date financiare (in cazul unei achizitii de servicii de la noi)
– Alte date care vă identifică (cookie-uri și informații din traficul de server)
-Orice alte date cu caracter personal pe care ni le comunicați voluntar în timpul interacțiunii noastre
Informații din raportul de trafic al serverului:
Atunci cand vizitați un site web, dezvăluiți anumite informații despre dvs., ca adresa IP, ora vizitei, locul de unde ați intrat în site-ul nostru. Prim Data Protection, ca și alți operatori, înregistrează aceste informații.
Cookie-uri:
In ideea de a oferi un serviciu personalizat utilizatorilor noștri, Prim Data Protection SRL poate folosi cookieuri pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor dvs. Spre exemplu, putem folosi cookieuri pentru a vă putea identifica și pentru a vă putea furniza informații și servicii bazate pe preferințele pe care vi le-ati exprimat in vizitele dvs. anterioare. De asemenea, retele terte de publicitate online pot folosi cookieuri pentru a putea adapta mesajele publicitare in functie de preferintele dvs. Cookieurile sunt fisiere de tip text, oferite browserului dvs. de un server web si stocate apoi pe hard-discul computerului dvs. Folosirea cookieurilor este un standard actual la multe dintre siteurile importante pe care le vizitati. Majoritatea browserelor sunt setate sa accepte cookieuri. Daca insa preferati acest lucru, puteti reseta browserul dvs. fie sa va anunte ori de cate ori primiti cate un cookie fie sa refuze chiar acceptarea cookieurilor. Trebuie insa sa aflati ca unele sectiuni ale siteului nostru nu vor putea fi vizualizate normal daca ati setat browserul dvs. sa respinga cookieurile.
Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesati Politica privind cookie-urile.
Scopul colectarii datelor dvs. si temeiul legal al prelucrarii
Prelucram datele dvs in mod legal, in conformitate cu prevederile legale aplicabile urmarind urmatoarele scopuri:
-Comunicarea cand interactionati cu noi prin intermediul formularului de contact si de cerere de oferta disponibile pe site
-Incheierea contractelor si executarea solicitarilor dvs
-Indeplinirea obligatiilor legale
-Apararea drepturilor si a intereselor noastre sau ale altor persoane
-Imbunatatirea serviciilor noastre
-Monitorizarea securitatii sistemelor
Datele dumneavoastra personale pe care le colectam sau le stocam, nu vor fi prelucrate mai inainte ca:
- dumneavoastra sa va dati consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
- prelucrarea sa fie necesara pentru negocierea, incheierea sau executarea unui contract la care dumneavoastra sunteti parte sau pentru a face demersuri la cererea dumneavoastra inainte de incheierea unui contract;
- prelucrarea sa fie necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ne revine;
- prelucrarea sa fie necesara in scopul intereselor legitime urmarite de catre noi, cu exceptia cazului in care prevaleaza interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale dumneavoastra, care necesita protejarea datelor cu caracter personal
Perioada de stocare a datelor
Stocam datele dumneavoastra cu caracter personal atat timp cat este necesar pentru a furniza produsele si a desfasura tranzactiile pe care le-ati solicitat sau in alte scopuri esentiale, precum respectarea obligatiilor legale, solutionarea disputelor si implementarea acordurilor noastre.
Deoarece aceste necesitati pot varia in functie de tipurile de date diferite din contextul produselor diferite, perioadele reale de retentie pot varia semnificativ. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retentie cuprind:
- mentinerea si imbunatatirea performantei produselor, mentinerea in siguranta a sistemelor noastre si mentinerea de inregistrari de business si financiare corespunzatoare, conform legislatiei in vigoare;
- perioada pentru care dumneavostra v-ati exprimat consimtamantul sau pana cand va exprimati intentia intr-una din modalitatile prevazute in prezenta politica de a nu mai pastra datele cu caracter personal furnizate;
- situatia in care o lege prevede obligativitatea retentiei datelor personale, pentru mentinerea datelor relevante pentru o investigatie sau date care trebuie sa fie pastrate in cazul unui litigiu.
In cazul in care raspundem solicitarilor venite de la dvs. fara incheierea unui contract de prestari servicii, datele vor fi stocate pe o perioada de 12 luni.
In cazul semnarii unui contract de prestari servicii, datele vor fi stocate pe perioada valabilitatii contractului, cat si pe perioada legala obligatorie necesara pentru a putea face dovada contractului. Datele necesare pentru evidenta financiar contabila vor fi pastrate pe o perioada de 10 ani.
Cum protejam informatiile colectate de la dvs
Confidentialitatea si protectia informatiilor colecatate de la dvs. sunt de o importanta vitala pentru noi. Prim Data Protection SRL nu ofera informatia colectata unor terti fara consimtmantul dvs. expres si prealabil. Orice statistica privind traficul utilizatorilor nostri, pe care o vom oferi catre terte retele de publicitate sau catre siteuri partenere, este furnizata doar ca ansamblu de date si nu include nici o informatie identificabila personal despre nici un utilizator individual.
Drepturile dvs. ca persoană vizată
Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.
Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.
Pentru a va exercita drepturile legale sau pentru orice alte intrebari referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati in scris la adresa de email dpo@primdata.ro.